tiistai 26. helmikuuta 2013

Kirppislöytöjä

Miksei sitä vois käydä useemmin kirpputoreilla... Viikon sisään oon tehnyt kolme hyvää kirppislöytöä. Kirppisten kiertely on jäänyt viime aikoina tosi vähälle, mutta nyt intouduin.

 


Vanha tv pöytä tarttui mukaani. Oon potenu viimeaikoina kriisiä, että koti on liian vaalea ja hengetön. Jotain uutta ja tyyliin sopimatonta oli lisättävä. Olkoon tämä nyt se tyyliin sopimaton. Mutta tykkään siitä, vaikka kaikki tässä talossa ei varmaan oo samaa mieltä ;)


Oon huomannut viime aikoina mummoutuneeni pahasti. Yks niistä merkeistä on se, että meidän olkkarissa roikkuu kukka-amppeli??? Miks?

Amppeli on itse kyhätty jostain narusta.

Aurinko on muuten armoton. Vaikka se paistaakin ihanasti, niin se saa myös aikaan ahdistavan tunteen. Mistä tota likaa oikeen on tullu kaikkialle... Hyi.

Aurinko tekee myös pakottavan tarpeen tarttua pastellin sävyihin.


2 kommenttia:

  1. Toivottavasti tuosta pastellisesta on tulossa mulle pilvenreunalla-sukat!! ;)

    Mua oikein ärsyttää, että tän kokoseen taloon ei saa hankittua mitään ylimäärästä pöytää tai lipastoa, kun ne ei mahdu minnekkään! :( Mulla ois tuunausvimma.

    Ja lika-pöly-paskasuus-ahdistus iskenyt täälläkin! Sälekaihtimet kiinni vaan.. valitettavasti synttärit lähestyy uhkaavasti. Pakko siivota. :/

    VastaaPoista
  2. Siis mää väkersin tänään mallitilkkua pilvenreunalla kuviosta ja en kertakaikkiaan saa sitä kuviota niin että ne kärkikohdat tulis erikohdille vaan ne tulee samaan kohtaan ja ei näytä niin kivalta. Ärsyttävää, tai oon vaan tyhmä ja en tajua.

    VastaaPoista